14 юли 2013

Гривни от шишета



При наличието на момичета аксесоарите са винаги малко.
При наличието на пластмасови шишета аксесоарите са веднага готови.
Тези неща стават за носене, когато сте дете, хи хи ... стават и за украса на градината когато омръзнат, или са украса на скучаещи майки.





Не смятам, че съм открила топлата вода с тях.
Просто ми е забавно да се занимавам.
На дребните им забавно да се кипрят и понякога са като принцеси от далечния изток, само червената точка на челото им липсва.
Имат от всичко по много и са шумни като папагали.
Радва ме идеята, че за техните занимавки не се налага да купувам играчки.
Налага се обаче да ги направя.



 Кръцвам шишето в най-широката равна част и си харесвам една едра шкурка.


След това с нея правя малки кръгчета или каквото ми хрумне.



Фигурите можа да са чертички, ако имате перфоратор може да си направите дупчици.
След това шишето трябва да се поднесе над свещ и се разтопят двата ръба, така при носене няма да са остри.
Резултата е две гривни които чудесно отивам на една моя безлична бежова рокля, за сметка на това гривните чудесно ми се връзват с леко синкаво-зеленикавите ми обувки.
А аз първоначално мислех да са играчки... този път на мен ми липсва червената точка между очите.




Прекрасно слънчево време скъпи гости.
Пиша от дъжд на вятър, но през лятото рядко вали и слънчевото време ме превръща в градинарка вместо в редовна блогърка. 


1 коментар:

  1. Достатъчни са да накарат едно дете да си мисли, че прилича на фея или принцеса (или някоя от новите приказни героини) - а гривните могат да се носят на плажа, например и повечето хора няма и да разберат от какво са направени :) А както сега е модерно да се носят много една върху друга, почвай ги и в други цветове :)

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...